NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • masa pelepasan:2024-02-12 15:01:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:457
  • Penerangan pantas:

    Nitra,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Kandungan artikel

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

NitraKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

YokohamaKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Lepaskan skru inti


NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Syarikat pengubah jenis kering

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Garansi kreditPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,Nitra110 kV oil immersed transformer, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Apabila memeriksa inti hook,NitraModel pengubah jenis kering SCB, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Lepaskan skru inti

middlemanPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik,NitraPenukar jenis kering 2500kVA, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

NitraMaklumat produk lain
  • YafoPenukar distribusiPengenalan kepada jenis asas

    YafoPenukar distribusiPengenalan kepada jenis asas

  • OdensePlatform angkat hidraulik 3-meterAnalisis spesifikasi operasi

    OdensePlatform angkat hidraulik 3-meterAnalisis spesifikasi operasi

  • OdenseVehicle mounted boarding bridgeAkan menghadapi cabaran besar

    OdenseVehicle mounted boarding bridgeAkan menghadapi cabaran besar

  • EstelgomJembatan naik kecil sederhanaApakah tahap kerja rumah?

    EstelgomJembatan naik kecil sederhanaApakah tahap kerja rumah?

  • EstelgomGerakan platform mengangkat garpu guntingpengilang

    EstelgomGerakan platform mengangkat garpu guntingpengilang

  • EstelgomStage elevatorTekanan kewangan jelas

    EstelgomStage elevatorTekanan kewangan jelas

  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan memberi anda NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan oleh syarikat kami, perkhidmatan NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan. NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NitraHarga pengubah terbenam minyakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!